Saturday, December 6, 2008

.:: Ragam Dunia ::.

Abang Joe.. (Nada manja)

Si Montel rupanya...

Ni kena cover cun ni...

Dah mula perasan la si Montel ni...

Camner aku nak tarik perhatian abang Joe ni...

Nak tarik perhatian aku konon... Kena buat jual mahal sikit la...

Montel2... Pancing aku dah mengena nampaknya... Hehehe

Alamak! Bini dia datangla... (Muka cuak)

Hei pompuan! Apa ko buat ngan laki aku ha!
Ko ngorat dia ya!

Laki ko yang gilerkan akulah pompuan tua!

Ko blah cepat! Sebelum aku cepuk ko!



Ni la ragam dunia... Masa aku muda dulu macam-macam janji abang Joe padaku. Bila da beranak 7 mulalah abang Joe nak cari yang baru. Yang muda dan yang montel... Huhuhu..

Apa komen pembaca2 blog?
Kalau malas nak komen tolong buat undian kat bahagian .:: Nak Salahkan Siapa? ::. (Kat atas sekali sebelah kanan)

4 comments:

Effy Saiful said...

saya salahkan tuan dia!! sbb pegi hantar Jojo buat castration.. kalau x, boleh Montel & Joji bermadu..hehe

nur ezza fazleen aka n0y said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Best lah aunty nie.. Kelakar sangat.. Enjoy I baca hahaha

Anonymous said...

Best lah aunty nie.. Kelakar sangat.. Enjoy I baca hahaha