Wednesday, June 2, 2010

:: Mana Lesen??? ::

Kenapa perlunya mendaftarkan diri ke kelas memandu yg bertauliah? Inilah akibatnya kalau pandu kereta sebelum belajar memandu secara formal..
Kena pulak yg mengajar xde pengalaman..
Student lambat tekan brake cikgu dah menjerit cuak.
Apalagi.. student naik panic nak tekan brake terus tertekan minyak.

Bahayanya, apa yg ada di hadapan habis dirempuh.
Dalam kes ni tembok di hadapanlah yg jadi mangsa.
Nasib baik x runtuh rumah tu...

Mujur juga xsondol kereta merah kat depan tu...
Kalau kena lagi besar belanja yg nak kena keluar..

Inilah rupa Xtrail selepas kemalangan..
Dapat bayangkan betapa kuat hentaman nya??
Kalau kancil lagi remuk..

Sebab tu sebelum buat sesuatu kena pikir panjang-panjanggggg...
supaya taklah tersengeh-sengeh bila dah berlaku mcm ni..
Lebih teruk lagi reka cerita utk tutup punca kesalahan.. Haihh..

1 comment:

.alie. said...

hehehehe..
sama la kita.alie langgar dinding porch sampai runtuh.naasib baik keta ok.patah no plat je...